ברכה מהלב
השנה נגמרת והחדשה מתקרבת,
אפשר להתחיל מחדש, אפשר להמשיך בישן.
ניתן לשנות ולהשתנות ואפשר גם קצת לחיות,
אבל הכי חשוב השנה, לא משנה מה,
לא להצטער על ההחלטות, לתקן את כל הטעויות.
תחיי בשלום עם עצמך, תבטחי ותאמיני ביכולתך,
תעשי את הדברים שתרצי
ולאחור לעולם אל תסתכלי...
שתהיה שנה טובה ומבורכת
שנה שבה יתגשמו משאלות
ובלב ירקמו להם עוד חלומות ושאיפות חדשות.
שנראה רק את הטוב בכל עניין
ונלמד להודות על מה שניתן.
שה' ישמור אותך ואת כל הסובב אותך
ויברך אותך בברכות הכי טובות לשנה החדשה.