רק רציתי לאחל
נזכה ששנה זו תיהיה טובה יותר מהקודמת,
שנזכה לאהוב את כל אחינו אהבת אמת.
שניכתב בספר החיים והזכויות
ונזכה לאהוב את כל הבריות.
שנה מתוקה כדבש
שנשכח מהעבר ונפתח דף חדש,
מי ייתן ויכפרו על כל עוונותינו
ויזכרו לנו רק את זכויותנו.
לסיום אאחל אושר ופרנסה טובה,
הצלחה בכל אשר חפץ ליבך
בריאות הנפש ובריאות הגוף
לך ולכל אנשי ביתך.
וכמובן אאחל המון שמחה,צחוק ואהבה
ותמיד תזכרו שהחיים טובים ויפים
הכול תלוי באיזה צד מסתכלים.
שנה טובה ופוריה.הודיה...