הנשמה הקטנה שבתוכך

הנשמה הקטנה שבתוכך.. היא יודעת שהיא זכתה בהמון למרות שזה נראה מעט. באהבה כמו שרק את יודעת לתת..היא מעריכה עד עמקי נשמתה הזעירה את הזכות שהיתה לה להיות חלק כל כך גדול ממך ובתוכך. היא זכתה להרגיש איך זה להיות מוקפת בחום גופך.. להיות אפילו לקצת חלק גדול, חצי ממך.. היא רוצה שתשמחי, שתחייכי, שתאהבי מכל הלב, שלא תתייאשי או תישברי תמשיכי לחלום ולהגשים ויותר מכל תדעי שזו לא פרידה..הרי שהיא רק מפנה את המקום שלה לנשמה קטנה אחרת .. שתאהב אותך בדיוק באותה מידה... שתלווה אותך כל חייך בטוב וברע, ברגעי אושר וברגעי שמחה.
היא מקשיבה להכל, שומעת הכל... היא לא מבקשת הסברים ולא שואלת למה.. היא לא עצובה .. היא מבינה, מפנימה יותר מאיתנו, היא יודעת כמה את מקריבה בשבילה בלי גבולות או מחשבה..היא יודעת בתוך תוכה שיש לה מקום בלב שלך וזה מספיק בשבילה כדי להמשיך הלאה..למקום שממנו תוכל לזמן לך את הנשמה שתיהיה רק שלך.
חניתוש ... עם דמעות שחונקות וחלקם חצופות, מתפרצות וזולגות אני רוצה שתדעי את אמיצה .. שנשאת בתוכך נשמה קטנה שזכתה להמון והרבה יותר ממה שזה נראה.. נתת לה מה שאף אחד לא יכל לתת... ועכשיו ..עם הזמן שתמיד עושה את שלו והמון חברים, משפחה שאוהבים אותך בכל ליבם, לפני שתשימי לב נשמה קטנה אחרת תתגנב ותקח עוד מקום בליבך.
אך הפעם היא תבוא כדי להישאר.. כדי להיות חלק ממך, מכל מה אהבה שיש לך לתת ולהחזיר לך בעצם קיומה מלא אהבה בחזרה.
אל תהססי להתקשר... אם תרצי, תצתרכי.. אני פה. אוהבת אותך ... אותה .. ואת נועם הקטן.

יצירת תמונה מטקסט יצירת גלוית אנימציה
הברכההבאה
הברכההקודמת