ל- שלום רב!
מה קורה?
מזל טוב ילדה..
נקצר ונחתוך ישר לברכה....
ל- אני מאחלת לך מכל הלב האוהב והרחב שלי
*איזה לב ואיזה נעליים*
מזל טוב! *אם יש כזה דבר בכלל
ואם יש אני מאחלת כזה גם לעצמי...*
שיהיה לך כיף
*ובחינם* שתיהיה מאושרת *תמיד*
שתיהיה מעושרת *אבל בדרך חוקית....*
שתשארי כמו שאת *שלא תלכי
לתומך ברחוב ופתאום תאבדי רגל...
שלא ינשור לך האף!*
שתצלחי בלימודים
*אבל שתדעי לך שזה בא עם הרבה מאוד מאמץ...*
וגם עם הבנים *
אבל תזהרי כי הם בנים כאלה...O__O
חסרי רגש! חמודים ><*
שתשיגי הרבה חברות
*אבל שלא תעזי להחליף אותם איתי !
גם אם אני ממש קרציה מדי פעם
והברכות שלי לא יגרמו לך לבכות מאושר..*
וכמובן שאני מאחלת לך עד 120
*שלא יקרה שתיהי בת 80 ולפתע יתקוף אותך קרוקודיל !
... חויה לא ממש נעימה...
מנסיון...מה?!
עוד לא הראתי לך את רגל הפורמייקה שלי?!
איך יכול להיות?!?!
תזכירי לי בהזדמנות אני אראה לך...*
אוהבת מאוד
*חסר לך שלא תעשי לי ברכה מושקעת
או שאני אשנאה אותך לנצח!