בל''ג בעומר כולם שמחים...

את המדורה מדליקים...

את התפו''א מוציאים...

את שירי החג שרים...

וכולם ביחד ליד האש מתחממים

ובקול גדול אומרים:

ל''ג בעומר שמח!!! :-)